Met zesduizend op het Koningsplein

RIDDERKERK - Net als vorig jaar zorgde de Zomertour van RADIONL voor een bomvol Koningsplein in Ridderkerk. Het centrumplein vertoonde nog wat gaatjes toen Frans Bauer om half acht aan zijn optreden begon, maar even voor negen uur was het vanaf het podium tot aan de bebouwing aan de overzijde een gezellige mensenzee. Onder meer de Deurzakkers, Helemaal Hollands en Wannebiezz wisten zo'n zesduizend mensen lekker in beweging te krijgen. Bij de Gebroeders Ko kon men zelfs het plein voelen meetrillen met de springende menigte. De polonaises waren ook nog in volle gang toen Perry Zuiddam en Marco de Hollander voor de finale mochten zorgen. Laatgenoemde ging voor de laatste feestmeters met zijn zangmicrofoon voorop het plein op.