Een filmpje in een Hollands landschap

Video's maken in Versmarkt

RIDDERKERK - In de aanloop naar LEKKER Ridderkerk worden er zaterdag 5 oktober tussen 12.00 uur en 16.00 uur trucage video opnamen gemaakt in een Hollandse setting. Iedereen wordt uitgenodigd om zelf de hoofdrol te spelen. Moeilijk is het niet maar het resultaat is hilarisch. Met wat eenvoudige instructies in de hiervoor speciaal opgebouwde greenscreen studio setting ga je rijdend in een klomp door het Hollandse landschap. Enkele dagen na de opname krijg je de video opgestuurd naar je emailadres. Wie beslist de film te delen op Facebook met de hashtag #lekkerridderkerk en de tekst: LEKKER Ridderkerk wordt Hollands genieten, maakt kans op een schitterende buitenbarbeque. Degene met het meest gedeelde filmpje is de winnaar. De prijs is te zien op de filmset. De locatie van de opname is in de volledig vernieuwde Versmarkt in de Ridderhof.