Uitvaartverzorging Ridderkerk breidt aantal huiskamers uit

Vier jaar na de opening van de huiskamers in het rouwcentrum aan de Adriaen van Ostadestraat 1a is het centrum uitgebreid met een extra kamer en gespreksruimte. Hierdoor heeft Uitvaartverzorging Ridderkerk de beschikking over een viertal stijlvol ingerichte huiskamers waar de familie in alle rust en op ieder moment van de dag bij de overledene kan zijn.
Naast de extra huiskamer is het mogelijk om in de nieuw ingerichte gespreksruimte in alle rust families te ontvangen om bijvoorbeeld een voorbespreking te houden. Rob is ervan overtuigd dat wanneer er de mogelijkheid is om de uitvaart vooraf te bespreken, er nóg meer gelegenheid is om het geheel volgens de wens van de betrokkenen te regelen. Dit vooraf bespreken of vastleggen van de wensen kan met een wilsbeschikking. Uitvaartverzorging Ridderkerk kan kosteloos en zonder enige verplichting helpen en adviseren bij het opstellen van een wilsbeschikking en voorzien van een heldere kostencalculatie.
Tot slot wil Rob meegeven dat er vaak een misverstand is over het uitkiezen van een uitvaartondernemer. Vaak wordt contact gelegd met de verzekeraar bij wie men is aangesloten. Het is echter altijd mogelijk om zelf een uitvaartondernemer uit te kiezen. Men is vrij in de keuze welke uitvaartondernemer de uitvaart regelt.
Voor een bezichtiging of een persoonlijk en vrijblijvend gesprek kan men een afspraak maken via: 0180-430300.