LOUWMAN ROTTERDAM VIERT NIEUWE PAND MET UNIEK FESTIVAL

Rotterdam-Zuid, 22 oktober 2019 - Louwman Rotterdam, dealer van Toyota, Suzuki en vanaf begin 2020 ook Lexus, organiseert op zaterdag 2 en zondag 3 november het Louwman Rotterdam Festival. Aanleiding is het nieuwe pand aan de A15, dat het predicaat 'meest duurzame dealerpand van Nederland' mag dragen. Directeur en gastheer Erik Lukkassen: "We zijn een op en top Rotterdams dealerbedrijf. Dus in plaats van een lintje doorknippen, bouwen we liever een feestje. Voor iedereen."

Vol programma

Op het Louwman Rotterdam Festival kan jong en oud een heel weekend plezier beleven. Twee sporters van TeamNL - Toyota sponsort deze sportkoepel - zijn aanwezig en geven er clinics: paralympisch kampioen en achtvoudig wereldkampioen handbiken Jetze Plat en de uit Rotterdam afkomstige meervoudig Europees kampioen en voormalig wereldkampioen judo Marhinde Verkerk. Gasten kunnen verder een offroad ritje maken met een Toyota of Suzuki terreinwagen, meerijden in een waterstof aangedreven Toyota Mirai, de racesimulator in, iets eten of drinken bij een van de foodtrucks en uiteraard veel auto's bekijken, waaronder de nieuwe Toyota Supra en speciale voertuigen van hulpdiensten.

Hoog niveau

Iedereen uit de omgeving Rotterdam is van harte welkom op de Schaapherderhof in Ridderkerk, onder aan afrit 20 van de A15/Ring Rotterdam-Zuid. Klapstuk van het festival is de prijs die wordt verloot onder alle gasten: een fantastische ballonvaart. Louwman geeft tijdens het festival 2 x 2 kaarten weg voor deze prijs op hoog niveau.

De kleintjes

Voor de kinderen is er een mega-springkussen en een ballenbak met unieke setting achterin de laadbak van een Toyota Hilux. Als ouders even alleen willen rondkijken of deelnemen aan een van de activiteiten, dan wordt er op de kinderen gepast!

Meer informatie: www.louwmanrotterdamfestival.nl