Vijftig jaar CBS De Wingerd

RIDDERKERK - In 1969 is CBS De Wingerd, de vroegere Da Costa School in Ridderkerk-Oost, opgericht. Nu in 2019 bestaat de school dus 50 jaar! Op CBS De Wingerd gaan ze dit uitgebreid vieren met de leerlingen en het team in de week van 4 t/m 8 november. De jubileumweek wordt op vrijdag feestelijk afgesloten met een reünie op de school.

Iedereen die op De Wingerd, of de vroegere Da Costa School, gezeten of gewerkt heeft of het gewoon leuk vindt een kijkje te komen nemen, wordt van harte uitgenodigd op vrijdag 8 november tussen 14.00 en 17.00 uur voor een gezellig samenzijn, hapje en een drankje in en rondom de school.

Oude foto's
Daarnaast nodigt de school iedereen van harte uit die nog foto's of andere documenten uit 'de oude doos' in zijn of haar bezit heeft, om deze met de school te delen. Uiteraard alleen om ten toon te stellen in de school. Men krijgt alles weer netjes terug of de school maakt kopieën. Foto's kan men mailen naar: michelle.vanderpoel@pcpobr.nl of langsbrengen aan de Da Costalaan 1, tel. 0180-422576. De Wingerd hoopt er een geweldige feestweek en reünie van te maken om zo te vieren dat ze al 50 jaar aan de Da Costalaan vele kinderen heeft mogen zien (op)groeien!