Het echtpaar Knikkenberg werd in de bloemen gezet

Diamanten echtpaar

RIDDERKERK - Maandagmiddag kwam burgemeester Attema met een groot boeket op de koffie bij het echtpaar Knikkenberg-Vlasblom. Zij mochten op 3 november jl. hun diamanten bruiloft vieren. Hun jawoorden klonken zestig jaar geleden in het gemeentehuis van Ridderkerk. Bruid en bruidegom leerden elkaar kennen op een verzekeringskantoor in Rotterdam, waar beiden werkten. De eerste negen jaar woonde het paar aan de Willemstraat in Slikkerveer. Voor de buitendienst van de "Eerste Rotterdamsche Maatschappij van Verzekering" moesten ze in Rotterdam gaan wonen. Ridderkerk bleven ze daarbij trouw door te kiezen voor het Zevenbergsedijkje. Bijna veertig jaar geleden verhuisden ze naar de Rosmolen, waar ze nu nog wonen. De heer Knikkenberg werd in Ridderkerk bekend als keeper van RVVH, de club waarvan hij inmiddels ook zestig jaar lid is.