Koppel Klaverjassen

RIDDERKERK - Op zaterdag 23 november houdt Klaverjasvereniging "De Laatste Slag" een koppel klaverjasmarathon in de recreatieruimte van WVC Bolnes, Noordstraat 255a, 2987 CR, Ridderkerk-Bolnes. Ze spelen (Rotterdams) acht partijen van zestien beurten. Na elke partij wordt er opnieuw geloot voor een tafelnummer. De aanvang is om 9.30 uur. Het inschrijfgeld is negen euro per persoon. In de pauze verzorgen ze soep en broodjes en om 17.00 uur is de prijsuitreiking. Liefhebbers kunnen tot een kwartier voor de aanvang inschrijven, maar om onnodig tijdverlies te voorkomen, en zeker ook voor de verzorging van de broodjes, verzoeken zij men dit eerder te doen bij Jan van der Sluijs, 0180-410975. (sluijs16@kpnplanet.nl).