Dirigent Dirk Zwart werd door zijn koor in het zonnetje gezet

Dertig jaar dirigent bij Salem

RIDDERKERK - Tijdens een feestelijke bijeenkomst heeft het interkerkelijk koor Salem op 11 november jl. Dirk Zwart in het zonnetje gezet voor zijn inzet gedurende de afgelopen 30 jaar als dirigent van het koor.

Naast medewerkingen aan kerkdiensten heeft Salem onder zijn leiding ook meerdere door hem gecomponeerde liederen en oratoria uitgevoerd. De teksten van de oratoria, geschreven door dominee Martin de Geus, zijn door Dirk Zwart vakkundig van muziek voorzien. Momenteel wordt ook weer hard aan een oratorium gewerkt waarover in het nieuwe jaar meer informatie naar buiten zal komen.

Adventsoptreden
Tijdens de Adventstijd zal het Ridderkerks koor op zondag 22 december 2019 haar medewerking verlenen aan de dienst in de Johanneskerk te Rotterdam-Lombardijen , (Guido Gezelleweg 1). Deze samenkomst begint om 10.00 uur.
Nieuwe leden zijn van harte welkom bij het 32 jaar geleden opgerichte koor. De repetities van Salem zijn elke maandagavond van 20.00 tot 22.00 uur in de Goede Herderkerk aan de Seringenstraat 1 te Ridderkerk.
Alle informatie over het koor is te vinden op: www.koorsalem.nl.