Wintermarkt in Christus is Koning Kerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 7 december is er van 9.30 tot 16.00 uur een wintermarkt in de Christus is Koning Kerk. Bij de kerk aan het Dillenburgplein zal een draaiorgel de bezoekers in kerststemming brengen. Binnen is er verkoop van veel kerstartikelen. Het aanbod bestaat uit klassieke kerstballen, hippe versieringen, kerstukjes en kerstkransen. Daarnaast worden er zelfgemaakte advocaat, huisgemaakte jam, sieraden en woonaccessoires aangeboden. Verder kan men genieten van erwtensoep en andere lekkere dingen. Het rad van avontuur zal draaien voor het verdelen van waardebonnen en andere prijzen die voor een groot deel beschikbaar zijn gesteld door plaatselijke winkeliers. De helft van de opbrengst is bestemd voor het Kinderhersencentrum van Erasmus/Sophia.