Emma Brown

Kerstconcert van Harmonie met Emma Brown

RIDDERKERK - Muziekvereniging Harmonie Slikkerveer geeft op zaterdag 14 december een kerstconcert in de St. Joriskerk. Naast instrumentale stukken wordt op deze avond met begeleiding van het orkest gezongen door de Britse mezzosopraan Emma Brown.

Zij is afgestudeerd in Muziek aan de Universiteit van Cambridge voordat ze naar Nederland verhuisde om zang en compositie te gaan studeren.  De zangeres behaalde in juni 2014 cum laude haar Master's aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag.
Op het programma staat traditioneel kerstrepertoire, afgewisseld met prachtige kerstmelodieën en wat samenzang. Gespeeld worden onder meer bewerkingen uit een bundel van het Amerikaanse Savation Army. Het concert in de kerk aan de Hovystraat 64 begint om 20.00 uur. De toegang is gratis.