Foto: Jos Wesdijk

Oliebollen van kerkkoor

De laatste dagen van het jaar bakken leden van Chr. Gemengd koor 'de Levensbron' weer oliebollen en appelbeignets. Ze vullen hiermee op 28, 30 en 31 december de verkoopkraam bij de kerk aan de Jan Luykenstraat 10 in Ridderkerk.
De oliebollen worden ambachtelijk bereid met beslag dat er plekke wordt gemaakt. "Ons recept, dat al heel goed was, blijven we verbeteren waar dat mogelijk is en dat is te proeven!" stelt de bakploeg, die inmiddels flink wat jaren ervaring heeft. Ook worden er net als vorig jaar verse appelbeignets gebakken. De beignets kosten € 1,75 per stuk en voor € 6 krijgt men er vier mee. De oliebollen worden voor € 0,90 per stuk verkocht en per zak met tien oliebollen voor € 8,50. De verkoop is zaterdag 28 december van 8.30 tot 16.30 uur, maandag 30 december van 8.00 tot 8.00 tot 16.30 uur en dinsdag 31 december vanaf 8.00 uur tot 15.30 uur (of eerder als alles op is). Wie niet teleurgesteld wil worden wordt aangeraden om vooral op tijd langs te komen.