Seniorendag voor 45ste keer

RIJSOORD - Donderdag 20 februari 2020 wordt de 45ste Seniorendag gehouden bij vv Rijsoord. Onder het motto "Ook na 45 jaar staan wij weer voor u klaar". Dit hadden de organisatoren van het eerste uur nooit kunnen bevroeden. Hun initiatief om de ouderen van Rijsoord een leuke middag te bezorgen is uitgegroeid tot een niet meer weg te denken happening binnen het Ridderkerkse. Leuk om te weten, sinds de eerste Seniorendag (toen heette het nog gewoon Bejaardendag) zijn ruim 12000 gasten aanwezig geweest in de kantine van vv Rijsoord.

Sponsoring
De dag wordt subsidieloos georganiseerd. Dat betekent wel dat de vrijwilligers de boer opgaan om de dag financieel rond te krijgen. Hiervoor kan zij al jaren terecht bij de middenstand van Ridderkerk en Rijsoord! Prijzen in natura, ter ondersteuning van de tombola. Financiële sponsoring om het plaatje mede rond te maken. Zonder al deze geweldige ondersteuners lukt het gewoon niet meer. De organisatoren zijn deze sponsoren geweldig dankbaar!

Lotenverkoop
Om de dag financieel mede te ondersteunen wordt al sinds de eerste dag een loterij gehouden. Ook voor de 45ste dag zal hier niet vanaf geweken worden. De loten kosten 1 euro en er zijn echt heel leuke prijzen te winnen. Denk aan een televisie van 108 cm, een soundbar, een E-reader en zo zijn er nog meer prijzen die niet te versmaden zijn. Zaterdag 4 januari 2020 gaan vrijwilligers van vv Rijsoord huis aan huis in Rijsoord om de loten aan de man / vrouw te brengen.

Entreekaarten
De entreekaarten zijn weer gratis te verkrijgen. Hiervoor kan men terecht in de kantine van vv Rijsoord komen of bellen met Leen Schouten: 06 2550 4998, Joke v.d. Wulp: 06 4059 5062 of Andre v.d. Wulp: 06 5373 1848.

Programmering
Zoals elk jaar doet de organisatie geen uitspraken over de verwachte artiesten. Rijsoord kennende zal er ook dit jaar een programma zijn dat staat als een huis. Ook voor het avondeten wordt gezorgd! Het programma begint om 13.30 uur en de deur van de kantine is open vanaf 12. 30 uur open.
Ook dit jaar zal voor degenen die daar gebruik van willen maken de Rijsoordbus weer rijden. Hier zullen wij in een later bericht op terug komen.