Hans Magito overhandigde zilveren microfoons aan Roelie ’t Jong, Marieke van Beuzekom, Hans Muntz

Drie keer Zilveren Microfoon uitgereikt

RIDDERKERK - Op de Nieuwjaarsreceptie van RTV-Ridderkerk mocht voorzitter Hans Magito zelfs drie keer een Zilveren Microfoon uitreiken aan medewerkers, die inmiddels al weer 25 jaar actief zijn voor de lokale omroep van Ridderkerk.  De blijken van waardering waren voor "drie kanjers" waar men in de studio trots op is.

Vijfentwintig jaar geleden begon Marieke van Beuzekom op de telefoonredactie van het programma 'Niet te Geloven', maar zij presenteert nu al weer vele jaren 'Muzikaal Boeket'. Hans Muntz startte bij Radio Ridderkerk met het programma 'Pop Classics', maar maakt inmiddels al jaren het programma 'Lovesongs Are Back Again' en is eindredacteur van de RidderSportShow. Roelie 't Jong begon destijds met het actualiteitenprogramma 'Ridderkerk Magazine', presenteerde jarenlang 'Muziek Zonder Grenzen' en nu nog steeds 'Starlight Souvenirs'.

Afscheid
Tijdens de goed bezochte nieuwjaarsreceptie werd ook stilgestaan bij het afscheid van de bestuursleden Dingeman Schreuders en Arie Hordijk en hoofdredacteur Joost Kamerman. Alle drie blijven weliswaar als medewerker actief, maar legden wel hun formele functies neer.