Pankcake-man Willem Dieleman komt naar Ridderkerk

Feest met Pankcake-man

RIDDERKERK - De stichting in Mind and Body in Ridderkerk bestaat deze maand 20 jaar en dat wordt groots gevierd op 25 januari. Vanaf 13.00 uur komt Willem Dieleman zijn reisverhalen vertellen.

Willem staat bekend als de Pancake-man. Gewapend met alleen een koekenpan trekt hij de wereld te over en bakt hij pannenkoeken voor de mensen die hij ontmoet. Zo verovert hij de harten van mensen met het recept van zijn grootmoeder en komt hij in contact met mensen uit alle lagen van de bevolking. Willem heeft een bijzonder boek geschreven over zijn avonturen. Daarvan zullen 30 exemplaren op originele wijze onder de aanwezigen worden verdeeld. Geïnteresseerden kunnen het evenement gratis bijwonen door een mail te sturen naar: info@inmindandbody.nl. Iedereen is welkom, maar het aantal plaatsen is beperkt.
Twintig jaar geleden is de stichting in Mind and Body van start gegaan in de voormalige huishoudschool aan de Koninginneweg. En na veel omzwervingen is de stichting in 2014 teruggekeerd op haar oude stek. Al 20 jaar verbindt in Mind and Body de mensen met elkaar en vooral met zichzelf. Aansluitend op het pannenkoek-festijn zijn er demonstraties Yoga, Tai Chi, Capoeira en Aikido. Voor de leden gaat het feest door tot in de kleine uurtjes en wordt de dag afgesloten met een optreden van de Ridderkerkse Lapré-band.