Matthijs Vlaardingerbroek komt met 'SchatRijk' naar Rijsoord

Poppenspeler in Opstandingskerk

RIDDERKERK - Zondag 26 januari is het een bijzondere dag want dan komt Matthijs Vlaardingerbroek naar de Opstandingskerk in Rijsoord. Hij is naast verhalenverteller ook nog eens poppenspeler en goochelaar. Met heel veel humor brengt hij zijn voorstelling SchatRijk die geschikt is voor kinderen van alle leeftijden. Volwassenen (ook van alle leeftijden) zijn eveneens van harte welkom.

'SchatRijk' gaat over de discipelen die samen met Jezus op reis gaan en tijdens hun reis de grootste schatten ontdekken, namelijk de belangrijkste lessen die zij van Jezus geleerd hebben. Er wordt over verteld in een hele leuke, grappige en mooie voorstelling met buikspreekpop Henkie. Hij is net terug van een reisje naar een museum, maar heeft per ongeluk een schat uit het museum meegenomen. Als dat maar goed afloopt...
Bij elk van de vier schatten van de discipelen toont Matthijs een nieuwe goocheltruc die het verhaal ondersteunt en visueel maakt, zodat de kinderen deze lessen langer zullen onthouden.
Iedereen is deze morgen welkom in de Opstandingskerk aan de Rijksstraatweg 95-97. Matthijs begint om 9.30 uur en zijn programma duurt ongeveer een uur.