Limitless zingt op 19 januari in Slikkerveer

'Ongelimiteerde' dienst in Christus is Koning Kerk

RIDDERKERK - Ooit een ongelimiteerde dienst voor jong en ouder meegemaakt? Zondagmiddag 19 januari is dit mogelijk in de Christus is Koning Kerk in Slikkerveer. Tijdens deze dienst zal de band Limitless van zich laten horen.

Limitless is een enthousiaste band uit Alblasserdam en omgeving die zich met eigentijdse muziek richt op vooral jongeren, maar ook ouderen die iets nieuws willen meemaken en in hun enthousiasme willen delen zijn van harte welkom. Hun motto: "Our God is great, with Limitless strength!" Thema van de dienst in Slikkerveer is "Breaking news". Voorganger Ton Spek zal hierover spreken, waarbij de tekst "Let op, Ik ga nieuwe dingen doen! Nu gaan die beginnen!" uitgangspunt zal zijn.
Vanaf 15.00uur is iedereen van harte welkom voor koffie of thee in de kerk aan de Juliana van Stolbergstraat 44 (naast het Dillenburgplein). Om 15.30uur begint de dienst. Deze dienst wordt georganiseerd door een aantal samenwerkende kerken te Ridderkerk (SARI).
Meer informatie is te verkrijgen via: annette.lodder68@gmail.com.