Trots op het resultaat na de veiling

Veiling voor kindertehuis naar prachtige opbrengst

RIDDERKERK - Vorige week organiseerde de jeugdvereniging van de Singelkerk te Ridderkerk een talentenveiling voor het kindertehuis Noahs'Ark in Oeganda. Dit omdat twe van haar leden, Annelinde Marck en Thijs Huijser hier in februari naar toe hopen te gaan.

Zij maken deel uit van een groep vijfdeklassers van scholengemeenschap Guido de Bres uit Rotterdam, die gedurende twee weken gaan helpen bij het verlenen van zorg aan de meer dan tweehonderd kinderen die het kindertehuis opvangt. De kinderen verblijven in het tehuis omdat ze verlaten zijn, mishandeld of ongewenst waren voor hun families. Sommigen werden letterlijk bij het afval gezet en weggegooid. In Noah's Ark ontvangen de kinderen liefde, zorg en het onderwijs dat zij verdienen! De kinderen wonen in family units, om zo in gezinsverband op te groeien.
De talentenveiling is georganiseerd om een extra family unit te kunnen bouwen. Onder leiding van twee bekwame veilingmeesters steeg de opbrengst van de veiling tot een enorme hoogte. De opbrengst was uiteindelijk 10.000 euro.
Een resultaat waar allen zeer dankbaar voor zijn!!
Wilt u ook een bijdrage leveren aan dit prachtige project dan kunt u uw gift overmaken naar NL59RABO0362443955 ten name van Stichting NACMU te Sliedrecht o.v.v. Talentenveiling Guido 2020.