Repair Café in Gasterij

RIDDERKERK - Het Repair Café is op zaterdag 25 januari weer in bedrijf in Gasterij de Ontmoeting aan de Boksdoornstraat 80. De vrijwilligers staan van 10.00 tot 12.00 uur klaar om defecte spullen te repareren. Het kan dan gaan om defecte broodroosters, koffiezetapparaten, lampjes, föhns en speelgoed. Ook met problemen met rollators of kapotte fietsverlichting kan men langskomen. De reparaties zijn gratis. Men betaalt alleen voor eventueel vervangende onderdelen en koffie terwijl men wacht. Er zijn ook vrijwilligers van het Repair Café die problemen met de computer of tablet kunnen oplossen. In verband met de drukte kunnen er tot uiterlijk 11.30 uur reparaties worden aangeboden. Voor meer informatie: www.repaircaferidderkerk.nl.