Vrijwilligers van de Aanschuiftafel in de Coop met bedrijfsleider Narinder Damari

Aanschuiftafel Drievliet: Eet u mee?

RIDDERKERK - Elke laatste dinsdag van de maand zijn de inwoners in en rondom Drievliet van harte uitgenodigd om te komen eten. Het is een nieuw initiatief voor de buurt. In het Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem wordt in samenwerking met Foodcompany Ridderkerk en de Coöp Vlietplein een voedzame maaltijd geserveerd.

U bent van harte uitgenodigd om aan te schuiven. Mee eten kost een of twee euro. De prijs kan zo laag zijn omdat spullen geschonken worden door Coöp Vlietplein en de Foodcompany. Zo wordt het betaalbaar, gezellig en gaan we met elkaar voedselverspilling tegen. Zweitse en Nettie zijn de vrijwillige koks die met creativiteit en enthousiasme het eten bereiden.
Aanmelden voor de aanschuiftafel kan tot de maandagmorgen voorafgaand aan de dag dat men met elkaar gaat eten. De komende Aanschuiftafels staan gepland voor dinsdag 25 februari en dinsdag 31 maart. Locatie is Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem aan de
Torenmolen 1.
Aanmelden kan bij Franny de Wit 06 4664 2068 en bij de Foodcompany 06 4438 2705.