Klussen met NLdoet in Ridderkerk

RIDDERKERK - Op vrijdag 13 en zaterdag 14 maart is er weer NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland. Iedereen kan dan een paar uur de handen uit de mouwen steken voor een club of organisatie. Ook in Ridderkerk grijpt een aantal organisaties NLdoet aan om met vrijwilligers de tuin of gebouw op te knappen of iets leuks voor bewoners te doen. Op een laagdrempelige manier kunnen de deelnemers zo kennis maken met de organisatie en vrijwilligerswerk.

Klussers of mensen met groene vingers kunnen op vrijdag 13 maart terecht bij Aafje Ronde Sant om de balkons van de bewoners op te fleuren. Op zaterdag 14 maart kan men nestvlotjes maken bij Natuurbeheer Waalbos, de binnenruimte verven bij het Knaagspoor, helpen met het vullen van een container van Hart voor Georgië, de buitenruimte opknappen bij de studio van RTV Ridderkerk en het maken van veldverlichting bij Scouting Sint Joris. Meedoen kan individueel of met een groep vrienden of collega's. Aanmelden voor de klussen kan via: www.nldoet.nl.
Voor meer informatie en advies over NLdoet in Ridderkerk kan men contact opnemen met Facet Vrijwilligerssteunpunt via 0180 – 430 440 of via vrijwilligerswerk@facet
ridderkerk.nl.