Kampvuuravond met Wim Hoddenbagh

RIDDERKERK - Op zaterdag 7 maart wordt er weer een kampvuuravond voor mannen gehouden in Rijsoord. Deze avonden voor ontmoeting en een goed gesprek worden al enkele jaren drukbezocht door zo´n 100 tot 200 mannen.

Spreker op de komende avond is Wim Hoddenbagh. Hij zal na wat nummers van de band de kampvuuravond verder aankleden. Hoddenbagh brengt als spreker mensen graag dichtbij Gods hart. Hij spreekt veel in kerken en op conferenties. Zijn boodschap is eerlijk en kwetsbaar en vol van de kracht van Gods Geest en van liefde voor Jezus. Hij houdt ervan om de Bijbel tot leven te laten komen en komt met praktische inzichten en voorbeelden die men niet licht vergeet. Ook op 7 maart staan gezelligheid, goede gesprekken en vriendschap centraal. Daar horen ook wat goede hapjes en wat drankjes bij. De eigen bijdrage hiervoor is € 10 per persoon. De avond aan de Rijksstraatweg 65 begint om 20.00 uur. De inloop is vanaf 19,30 uur. Aanmelden kan via: www.jozua-ega.nl/jozuaman. Voor meer informatie kan men contact opnemen met David Vogel: 06-43210282.