Arie Kok schreef het actieboek voor de Week van het Christelijke boek

Gratis actieboek bij De Kandelaar

RIDDERKERK - Tijdens de Week van het Christelijke Boek (4 t/m 14 maart) krijgt men bij de Christelijke Boek- en Muziekhandel 'de Kandelaar' gratis het actieboek "Brood en stenen" bij aanschaf van € 15 aan boeken.

Dit cadeauboek is speciaal voor de boekenweek geschreven door Arie Kok. De auteur schreef dit waargebeurde verhaal op basis van de dagboekaantekeningen van zijn grootvader. Hij moet het hele leven vechten om het hoofd boven water te houden. Zijn langgekoesterde wens om een eigen bakkerij te beginnen wordt werkelijkheid, maar toen de oorlog kwam werd de strijd om het dagelijks brood voor zijn grote gezin steeds moeilijker. Op naam van Kok staan al drie romans: Morie (2013), Nachtmotet (2015) en Zoete zee (2018). Eerder was hij hoofdredacteur van EO-Visie en De Nieuwe Koers.
Boekhandel de Kandelaar is te vinden aan de Sint Jorisstraat 10 in Ridderkerk. Openingstijden: maandag 13.00 tot 17.30, dinsdag t/m vrijdag 9.30 tot 17.30 (vrijdagavond 18.30 tot 21.00 en zaterdag 9.30 tot 17.00, De winst die de Kandelaar maakt komt vrijwel geheel ten goede aan organisaties die passen bij de doelstelling van de stichting. Meer info: www.de-kandelaar.nl