Ideeën opdoen voor het huwelijk kan op 14 maart volop

Trouwbeurs op zaterdag 14 maart

RIDDERKERK - Na het succes van vorig jaar organiseert FESTA opnieuw een trouwbeurs in Ridderkerk. Locatie van deze beurs op zaterdag 14 maart is het lounge gedeelte van het gemeentehuis van Ridderkerk. Aanstaande paren en andere belangstellenden zijn van 10.30 tot 16.00 uur welkom.

De beurs wordt speciaal georganiseerd voor bruidsparen in de regio om ideeën en inspiratie op te doen voor hun mooiste dag. De exposanten komen ook allemaal uit de regio Drechtsteden, Alblasserwaard, de BAR gemeenten en Albrandswaard wat het makkelijker maakt voor de bruidsparen om na de beurs bij dezelfde bedrijven naar binnen te lopen. Er komen stands op het gebied van bruidsmode, styling, huwelijksreizen, trouwringen en ook is er een echte goudsmid aanwezig. Verder uiteraard fantastische fotografen, dj's, trouwlocaties, trouwkaarten, herenkostuums en nog veel meer. Zowel in de ochtend als in de middag zal er een kleine huwelijksceremonie plaatsvinden met een zingende trouwambtenaar.
De trouwbeurs is gratis toegankelijk. Bezoekers worden bij binnenkomst verwelkomt met een glaasje bubbels dat u door verschillende exposanten wordt aangeboden. Ook ontvangt men een goodiebag.
Meer informatie is te vinden op: www.festatrouwbeurs.nl. Op deze website staan al diverse exposanten met fotomateriaal. Wie als bedrijf wil deelnemen aan deze of andere beurzen van FESTA, kan contact opnemen met Ingrid Voogt: 06 2811 8090 of info@festabellissima.nl.