Bloemenzee voor verpleeghuis Salem

RIDDERKERK - De heer Messenmaker van Martin Fleurs uit Katwijk aan Zee exporteert normaal gesproken zijn bloemen en planten naar Frankrijk. Door alle omstandigheden omtrent het coronavirus is het voor hem echter niet meer mogelijk om in Frankrijk te blijven leveren. Hoewel dit een uiterst moeilijke situatie is voor de heer Messenmaker, heeft hij toch een waardevolle bestemming voor zijn bloemen gevonden. Dinsdag werd er bij verpleeghuis Salem in Ridderkerk een grote bloemenzee gelost. Salem heeft afgelopen maandag moeten besluiten haar deuren te sluiten voor bezoekers. In deze verdrietige omstandigheden is dit mooie gebaar heel waardevol voor de bewoners, medewerkers en vrijwilligers van Salem. Zo hebben de bloemen en planten tóch heel veel opgeleverd!