De Singelkerk is elke dag een paar uur open voor bezinning, gebed of een gesprek

Kerkdeuren open voor bezinning

RIDDERKERK - Nu er veel onrust en onzekerheid is ten gevolge van het Corona-virus wil de Singelkerk momenten van rust en bezinning bieden. In afstemming met de evangelisatieouderling en -commissie is de kerk hiervoor doordeweeks op verschillende momenten voor rust en bezinning, gebed, een gesprek en een kop koffie.

De kerk aan de Kerksingel is hiervoor extra open op maandag t/m vrijdag van 11.00 tot 13.00 uur en van 19.00 tot 20.30 uur. Op zaterdag biedt de Singelkerk hiervoor gelegenheid van 14.00 tot 16.00 uur en op zondag tussen 14.00 en 15.30 uur. Voor de diensten in de Singelkerk worden gemeenteleden uitgenodigd door de ouderlingen. Er worden geen andere kerkgangers toegelaten. Thuis luisteren naar de diensten kan via de website van de Singelkerk. Radio Ridderkerk zendt a.s. zondag ook de ochtenddienst uit.

Vrijdagvieringen afgelast
In het kader van de 40-dagentijd organiseren gezamenlijke kerken in Ridderkerk en Rotterdam-IJsselmonde iedere vrijdagavond een gebedsviering in één van de deelnemende kerken. In verband met de maatregelen die door de Corona-epidemie van kracht zijn komen de vieringen op vrijdag 20 maart in de Opstandingskerk te Rijsoord en op 27 maart in de Prot. Gemeente Bolnes te vervallen.