Aafje Reyerheem sluit ook de deuren

RIDDERKERK - Met pijn in het zorghart heeft ook Aafje de maatregel moeten nemen om de zorg- en verpleeghuizen tijdelijk te moeten sluiten. Vanaf vrijdagmiddag is ook woonzorgcentrum Reyerheem in Ridderkerk gesloten voor bezoek.

Aafje kan zo de bewoners zoveel mogelijk veiligheid en bescherming bieden. Het Ontmoetingsplein van Reyerheem was al eerder voor wijkbewoners en andere bezoekers afgesloten. Nu mogen ook familieleden niet meer op bezoek bij de bewoners.
Alle medewerkers van Aafje doen er alles aan om de bewoners zo prettig mogelijk door deze periode te laten komen. Het achterlaten van een bloemetje, kaartje of iets anders is mogelijk. Bij de ingang kan men dit afgeven. Als dit voor een specifiek iemand is kan men er de naam op schrijven. Het personeel zorgt er dan voor dat het bij het juiste appartement bezorgd wordt.