De volgende intocht van de Ridderkerkse Avondvierdaagse is in 2021

Dit jaar geen Avondvierdaagse Ridderkerk

RIDDERKERK - Dit jaar is er geen Avondvierdaagse voor Ridderkerk. De vier wandelavonden stonden op de kalender voor 25 t/m 28 mei. Daar is een streep doorgezet met de maatregelen tegen het coronavirus, die maandagavond werden afgekondigd. Ook na 1 juni zal er geen wandelweek voor Ridderkerk komen.

De werkgroep Avond4Daagse van de Stichting Evenementen Ridderkerk (SER) heeft besloten om niet naar andere data te zoeken: "Aangezien het nog onzeker is hoe het dit jaar gaat verlopen hebben we, mede op organisatorisch vlak, niet gekozen voor het verplaatsen naar een later moment dit jaar."

De SER moet ook de activiteiten op Koningsdag en de jaarlijkse Pinkstermarkt (30 mei) afblazen.  De serie zomeravondconcerten zal pas op 5 juni kunnen starten in plaats van 1 mei.