De Amazing Stroopwafels bij RTV Ridderkerk (foto Roelie 't Jong)

Amazing Stroopwafels in Spotlight

RIDDERKERK - TV Ridderkerk zendt komend weekend met het programma "Spotlight" een optreden uit van de Amazing Stroopwafels in 2018.

Een tussenstop van hun theatertour "Hiero" bracht de Stroopwafels naar de studio van RTV Ridderkerk. Voor de lokale omroep brachten ze een aantal nieuwe en oude liedjes en er werd zelfs een liedje opgedragen aan Ridderkerk. Presentator Richard Veen had daarnaast ook nog een interview met de muzikanten. Deze aflevering van "Spotlight" komt in de plaats van de reguliere aflevering van de Hollandse 10, dat een weekje later wordt uitgezonden.
De uitzendingen van "Spotlight" zijn vanaf vrijdag 27 maart t/m zondag 29 maart meermalen in de middag en avond op elk oneven heel uur. Het programma is te zien van 15.00 tot en met 23.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de APP van RTV-Ridderkerk. Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.