In de bloemen na 25 jaar Akomar Shipping

Jubilarissen in de bloemen bij bedrijfsjubileum

RIDDERKERK - Een gezellige avond met een hapje en een drankje zat er bij het 25-jarig jubileum van Akomar Shipping niet in. Op het kantoor in Ridderkerk was er vrijdag wel een bescheiden feestje. Met gebakjes bij de koffie werd het nieuwe bedrijfslogo geïntroduceerd.

Ook waren er bloemen en een verrassing voor vijf personeelsleden, die vanaf de eerste dag bij Akomar in dienst zijn. Directeur Arjan Kruis deelde zo zijn zilveren jubileum met (op de foto v.l.n.r.) Hennie Ebeling, Mariet de Vries, Yvonne van Velzen en Cynthia Visser. De ook 25 jaar aan de onderneming verbonden Commy Coomans hield ook deze ochtend vast aan het werken op afstand. Bij Akomar Shipping zijn heden ten dagen 21 mensen werkzaam Arjan Kruis begon zijn zeevrachtactiviteiten als eenmansbedrijf in 1988. Met een compagnon zette hij in 1995 Akomar Shipping op. Het is uitgegroeid tot een internationaal verzend- en expeditiebedrijf. Het transport dat verzorgd wordt gaat allang niet meer alleen met schepen, maar ook via de lucht en per spoor.