Fris van Noppen met anderhalve meter chocolade

Chocolade workshops weer van start

RIDDERKERK - Vanaf zaterdag 6 juni is het weer mogelijk om chocolade workshops te volgen bij Chocolade Atelier Van Noppen in Ridderkerk. Het Chocolade Atelier aan de Brouwerstraat, dat onlangs nog het Guinness World Record voor de grootste chocoladereep ter wereld op zijn naam schreef, heeft de workshopruimte ingericht volgens RIVM-eisen.

Chocolatier en eigenaar Frits van Noppen kijkt uit naar de hervatting van de publieksactiviteiten: 'Iedereen die er even tussenuit wil voor een heerlijk, gezellig chocolade-uitje, bijvoorbeeld met gezin, vrienden of vriendinnen, kan bij ons veilig een workshop komen volgen op een middag of avond door de week of op zaterdag” aldus de chocolademaker.
Tijdens de workshop kunnen de deelnemers zelf chocoladefiguren maken en deze naar eigen ideeën decoreren en garneren. Ook is er een workshop waarmee men de gelegenheid heeft om eigen bonbons te maken.
De actuele workshopdata zijn te vinden op en een video van het wereldrecord zijn te vin www.chocoladeatelier.nl. U kunt hier ook uw plaatsen reserveren. Op de website is ook een video te zien van het wereldrecord dat Van Noppen met een enorm chocoladewerk vestigde. Ook de webshop van het atelier is nog steeds geopend, waarbij geldt: bezorging in Ridderkerk gratis.