Er wordt weer jeu de boules gespeeld bij KCR

Jeu de boules op anderhalve meter

RIDDERKERK - Met inachtneming van een aantal regels is ook het jeu de boules weer hervat op de banen van het sportpark van KCR in Ridderkerk. Op de achttien grindbanen die hier beschikbaar zijn kunnen de spelers eenvoudig anderhalve meter afstand houden.

Ook pakt niemand de jeu de boulesballen van een ander op. Een drankje vanuit de kantine zit er nog even niet, maar mogelijk kan ook dat over een maand op het terras. Nieuwe leden zijn van harte welkom. Direct een eigen speelset aanschaffen is niet nodig. De vereniging kan ballen in bruikleen ter beschikking stellen.
De jeu de boulers van KCR spelen elke dinsdagmiddag vanaf 14.30 uur, donderdagavond vanaf 19.30 uur en zaterdagmiddag vanaf 14.30 uur. Ter kennismaking kan men altijd even komen kijken. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Kok van den Broek: 0180-420012 of Hans Nicodem: 06 2120 6703.