Met gepaste afstand Mark Mommers (Mommers Schoonmaak) en Rogier Mazurel (eigenaar Romaro Schoonmaakgroep)

Romaro neemt aandelen van Mommers over

RIDDERKERK/NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL - Mommers Schoonmaak bv in Nieuwerkerk aan den IJssel gaat verder onder de paraplu van Romaro Schoonmaakgroep bv uit Ridderkerk. Het eenenzeventig jaar oude familiebedrijf is regionaal actief op het gebied van schoonmaakonderhoud, glas- en gevelreiniging. Mommers Schoonmaak gaat verder als onderdeel van Romaro Schoonmaakgroep.

De bedrijfscultuur, het vakmanschap en het werkgebied van beide bedrijven sluiten naadloos op elkaar aan. Mark Mommers wordt verantwoordelijk voor marketing, relatiebeheer en commerciële activiteiten binnen de gehele groep. Hij is blij en trots dat het familiebedrijf Mommers Schoonmaak over gaat naar een nieuwe fase bij een ander familiebedrijf. “Bij Romaro Schoonmaakgroep en eigenaar Rogier Mazurel heb ik een goed gevoel. Zij zijn al meer dan 35 jaar actief in de schoonmaakbranche en staan bijzonder goed bekend. Ik kan met een gerust hart zeggen dat de mensen bij Romaro op dezelfde manier met klanten en de medewerkers omgaan, als wij bij Mommers Schoonmaak”.
Ook Rogier Mazurel is erg blij met de overname. “Het geeft ons de kans om onze focusstrategie in de schoonmaakbranche nog verder te verdiepen. Daarnaast zien wij nog veel synergievoordelen tussen de bedrijven van de gehele groep. Mommers Schoonmaak is een schitterend bedrijf waar wij enorm trots op zijn en qua mentaliteit en klantbenadering passen beide bedrijven heel goed bij elkaar”.
Voor klanten en medewerkers zal er in eerste instantie niet zo veel veranderen. Mommers Schoonmaak blijft als merk bestaan en alle activiteiten worden voortgezet vanuit de locatie in Nieuwerkerk aan den IJssel. Romaro Schoonmaakgroep is middelgroot en blijft met de gekozen bedrijfsvisie een regionaal familiebedrijf met 1000 medewerkers en 25 miljoen omzet.