Bij De Bloemenjungle kan men acht weken lang 'over de grens'

Bloemenjungle voedt vakantiegevoel

RIDDERKERK - Een vakantie in het buitenland zit er dit jaar voor velen niet in. De Bloemenjungle in Ridderkerk heeft daarom acht weken lang een zomeractie, waarmee iedereen toch de sfeer van vakantielanden kan beleven. Met kan zo dichtbij huis een beetje genieten van Spanje, Italië, Duitsland en Frankrijk.

Steeds staat één land twee weken centraal in de winkel van De Bloemenjungle. De vakantieweken starten op 17 juli met het thema Spanje. “In de hele zaak zal Spaanse muziek te horen zijn en ons café heeft Spaanse gerechten op het menu. Ook hebben we Spaanse planten in de aanbieding en maken we boeketten die passen bij dit landenthema. Bijvoorbeeld een boeket Barcelona” blikt Joeri van der Schans van de Bloemenjungle vooruit.
Samen met het enthousiaste personeel heeft hij allerlei ideeën voor de landenweken uitgewerkt. Er is gezocht naar hoedjes en andere aankleding die bij de gekozen landen passen. Ook is het idee dat de klanten in de taal van het betreffende land begroet worden. “Dat maakt de beleving nèt wat completer” vindt Joeri.

Bloemenjungle paspoort
Bij de entree van de Bloemenjungle zal men selfies kunnen maken met op de achtergrond elementen die bij Spanje en in de latere weken bij de andere landen passen. Ook de speciale gerechten in het café wisselen met de landenthema’s mee.
Bij het afrekenen kan men een Bloemenjungle-paspoort ontvangen. Wie met dit paspoort stempels verzameld op vier landen maakt kans op een vrij te besteden reischeque ter waarde van € 1000. Daarnaast zijn er vele andere leuke prijzen te winnen.
De Bloemenjungle is te vinden aan de Oosterparkweg 15 in Ridderkerk. Voor meer informatie: www.bloemenjungle.nl.