Naast Anneloes Nuis vielen Yvonne Frijters, E. van Es-v.d. Velden, Ron Vermeer, Judith van den Berg, Danique Theelen, Fleur de Jong, Joke van den Bogerd, Marcel Wielick, Mario Rijsdijk en Barbara de Jong in de prijzen.

Taart en Shoptegoed voor prijswinnaars

RIDDERKERK - In de maand juni heeft het Winkelhart Ridderkerk via haar Facebookpagina 32 videoclips gedeeld met de 6100 volgers. In iedere clip van 2 minuten werden 32 modeondernemers en 30 ondernemers uit een andere branche in het zonnetje gezet onder de noemer Fashion & More. Korte modeshows met professionele modellen brachten de zomercollectie in beeld.

In iedere videoclip zat een letter verborgen die bij een goede oplossing tot een slagzin zou leiden. Wie met de goede oplossing zou komen had kans op de hoofdprijs t.w.v. € 449. De slagzin verwees naar de oproep van de ondernemers om meer betrokkenheid te tonen bij de lokale winkeliers. De juiste zin was dan ook “Koop Lokaal bij een winkelier van hier!”, waarmee Anneloes Nuis de hoofdprijs mee in de wacht sleepte. Nog tien anderen deelnemers gingen naar huis met een shoptegoed van € 50. Daarnaast kregen alle deelnemers, dus ook degene die niet in de prijzen waren gevallen, een speciaal opgemaakte taart waarop een modefoto met de slagzin te zien waren. Zaterdag jl. gingen de prijswinnaars deels met lege handen naar huis, want de shoptegoeden komen op de speciale Ridderkerkpas te staan die binnenkort thuis gestuurd wordt. Met de Ridderkerkpas kan men alleen terecht bij Ridderkerkse winkeliers. Wie nog niet de leuke videoclips hebben gezien kunnen terecht op de Facebook tijdlijn van het Winkelhart Ridderkerk en/of zoek op YouTube onder Fashion & More Ridderkerk.