Harriette Mesland waardeerde Dionysios Sonofras

Certificaat van Present

RIDDERKERK - Vanwege het vijfjarig bestaan van Present Ridderkerk dit jaar, wordt aan diverse betrokken ondernemers het certificaat Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen uitgereikt.

Afgelopen week kreeg Dionysios Sonofras van Aardoom Hoveniers het certificaat uit handen van Present-ambassadeur Harriette Mesland. “We merken dat bedrijven steeds vaker willen bijdragen aan de leefbaarheid van hun eigen buurt. Present helpt deze bedrijven om Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen vorm te geven. Elke organisatie die naast het maken van winst, ook iets terug wil geven aan de maatschappij, kan zich aanmelden om de handen uit de mouwen te steken. We koppelen hen aan een doelgroep die het nodig heeft, levend in armoede, met een slechte gezondheid of klein netwerk in hun eigen buurt.”
Daarnaast kan Present bedrijven benaderen voor advies, mankracht en materialen. Vanaf de oprichting van Present is Dionysios betrokken bij het werk van Present. Zo geeft hij advies wanneer een groep vrijwilligers een tuin aan gaat pakken. Daarnaast levert hij af en toe mankracht en ontving Present in 2018 een prachtige financiële bijdrage. Het certificaat krijgt een mooie plek in het kantoor van Aardoom vertelt Dionysios: "Het certificaat is een mooie manier om te laten zien aan andere bedrijven dat je echt bij kan dragen aan de stad waar je werkt."
Voor meer informatie over de mogelijkheden voor MVO kan men contact opnemen met een van de coördinatoren via: www.presentridderkerk.nl.