Helpers met formulieren

RIDDERKERK - De Formulierenbrigade houdt met ingang van deze maand weer wekelijks spreekuur bij Facet Ridderkerk. Wie het moeilijk vindt om formulieren in te vullen kan op donderdagmorgen terecht bij het klantcontactcentrum van Facet aan de Schoutstraat 5.

De vrijwilligers van de Formulierenbrigade helpen met formulieren en aanvragen voor onder meer bijzondere bijstand, de collectieve zorgverzekering voor minima, Ridderkerkpas en andere inkomensondersteunende regelingen. Ook kan geholpen worden met de inschrijving voor Woonnet Rijnmond, aanvragen van een uitkering, leerlingenvervoer en kwijtschelding van gemeentelijke belastingen en waterschapsbelasting. De Formulierenbrigade is voor alle inwoners van Ridderkerk. Het spreekuur is elke donderdag van 9.00 tot 12.00 uur. Er wordt gewerkt op afspraak van een halfuur. Als er meer tijd nodig is wordt een vervolgafspraak gemaakt. Een afspraak maken kan bij Facet Ridderkerk: 0180-432350 of info@facetridderkerk.nl.