Fotografie voor jongeren

RIDDERKERK - Donderdag 24 september en 1 oktober organiseert het jongerenwerk van Facet Ridderkerk in samenwerking met de Bibliotheek Aanzet een ‘Urban Exploring’ fotografie workshop voor jongeren. Deze workshop is gericht op jongeren tussen de 12 en 18 jaar, die betere foto’s willen leren maken.

Een dure camera is voor deelname niet nodig. Ook met de telefoon kunnen de tips en tricks worden toegepast. Een professionele fotograaf zal deze workshop begeleiden. Op een toffe locatie gaat men beelden van elkaar en de omgeving maken. Het programma is van 16.00 tot 18.00 uur.
Deelname kost € 4. Aanmelden kan bij jongerenwerker Shanice Birahij via: shanice.birahij@facetridderkerk.nl of 06 3934 8826.