Bibliotheek heropent bij gemeentehuis

RIDDERKERK - Op maandag 28 september opent Bibliotheek Ridderkerk centrum vanaf 13.00 uur haar deuren op de nieuwe locatie in het gemeentehuis. Bibliotheek AanZet is erg blij met deze stap. “Want het nieuwe pand betekent een betere samenwerking met partners, een uitgebreider aanbod en een fijne plek voor alle inwoners van Ridderkerk.”

De vernieuwde bibliotheek is er voor iedereen. Men hoeft geen lid te zijn om er een krant of tijdschrift te lezen of mee te doen aan de activiteiten. Door de coronamaatregelen werden er tijdelijk minder activiteiten aangeboden, maar alles start nu langzaam weer op en er komen nieuwe activiteiten bij.

Korting
Met de start van de nieuwe locatie kan men voordelig lid van de bibliotheek worden. Tot en met 31 december ontvangen nieuwe leden een korting van € 7,50 korting op hun abonnement. Voor de Ridderkerkse jeugd (onder de 18 jaar) is het lidmaatmaatschap van de bibliotheek gratis. De bibliotheek heeft een peuter- en kleuterhoek met prentenboeken en een jongerenvloer voor iedereen vanaf 15 jaar. Voor wie weten wat de bibliotheek aan de Koningshof 2 allemaal te bieden heeft liggen bij de ingang plattegronden. Voor de actuele openingstijden: www.bibliotheekaanzet.nl.