Vijf dozen met speelgoed van Carrabas

Speelgoedwinkel Carrabas sponsort De VerjaardagsTas Ridderkerk

RIDDERKERK - Carrabas speelgoedwinkel heeft vijf dozen vol speelgoed gedoneerd aan De VerjaardagsTas Ridderkerk. De vrijwilligers van De VerjaardagsTas zijn heel blij met deze gulle geste van de Rotterdamse speelgoedwinkel: “Carrabas, wij zullen zorgen dat veel kinderen een prachtige VerjaardagsTas zullen ontvangen. Bedankt voor jullie bijdrage, echt geweldig fijn voor de jarige kinderen!”

De VerjaardagsTas zamelt speelgoed in, zowel tweedehands als nieuw, en maakt daarmee een prachtige tas ingepakte cadeautjes voor kinderen tot en met 12 jaar, die aangesloten zijn bij de Foodcompany of Kledingbank: Ieder kind mag op zijn of haar verjaardag even onbezorgd blij zijn. Daarom maken wij de VerjaardagsTassen. De vele positieve reacties die wij mogen ontvangen zijn dan ook hartverwarmend.”
Iedereen kan mooi gebruikt speelgoed of nieuw speelgoed inleveren bij de Kledingbank in de Dr. Colijnstraat 40 in Ridderkerk. Wilt u ook iets betekenen voor deze kinderen ? Doneer dan a.u.b. op : NL31ABNA 0519 8918 72 t.n.v.: Kledingbank onder vermelding van: De VerjaardagsTas. Indien u een VerjaardagsTas voor een kind wil adopteren, kan dat vanaf € 10 per VerjaardagsTas. Voor meer informatie: 06 4438 2705.