Wie niet bang is kan op 31 oktober naar De Loods

Avondje griezelen in De Loods

RIDDERKERK - Zaterdag 31 oktober tovert het jongerenwerk van Facet Ridderkerk De Loods om tot een Haunted House. Dit enge huis is toegankelijk voor iedereen die het aandurft, maar de adviesleeftijd is 12 jaar en ouder.

De Haunted Loods zal bevolkt zijn door andere geesten, clowns, zombies en een bloederige tandarts tegen. Al met al zal men in maar liefst twaalf verschillende ruimtes geconfronteerd worden met angstaanjagende figuren. Voor een bezoek aan dit spookhuis kan men tussen 18.30 en 21.30 uur een tijdslot reserveren via: www.deloodsridderkerk.nl. Speciaal voor de mensen die het iets rustiger aan willen doen, is er een light versie van 18.30 tot 19.30 uur. Een groepsticket (voor maximaal 4 personen) kost €4,99. Het dragen van een mondkapje is verplicht en er wordt rekening gehouden met de 1,5 meter afstand.