Cursus Nederlands met eigen doelen

RIDDERKERK - Iedere dag hebben we taal nodig. Bijvoorbeeld voor een boodschappenlijstje of de ondertiteling op tv. Of voor een sollicitatiebrief of het lezen van een werkrooster in een e-mail. Goed Nederlands kunnen lezen en schrijven is niet voor iedereen even makkelijk. Daarom start in Barendrecht een cursus voor iedereen die beter wil leren lezen en schrijven. De cursus is voor inwoners van Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk

Deze cursus is voor iedereen die Nederlands als moedertaal heeft. De lessen worden gegeven door taalschool NLeducatie. De deelnemers kunnen in eigen tempo aan de slag met zelfgestelde doelen: “Het is daarom belangrijk dat wij weten waarom je aan deze cursus meedoet. Hierover praten we met je tijdens een intakegesprek. Samen met docent Enno Butte praat je over jouw doelen voor de cursus. Het is geen groepsles, wat jij wil leren staat centraal!”

Informatie
De prijs van de cursus is €50,-. De cursus duurt minimaal 15 weken. Je krijgt 2x per week les. De lesdagen zijn op dinsdag- en donderdagavond van 18:30 tot 21:00 uur in theater Het Kruispunt aan Middenbaan 111 in Barendrecht.
Heb je interesse? Neem dan contact op met NL educatie via 010-3033214 of www.nleducatie.com.