De nieuwe plek voor de Rabobank in Ridderkerk
De nieuwe plek voor de Rabobank in Ridderkerk Foto: Stephan Tellier

Rabobank in Ridderkerk gaat naar Koningsplein

RIDDERKERK - De Rabobank in Ridderkerk gaat verhuizen naar het Koningsplein. Vanaf maandag 9 november is men welkom op de nieuwe locatie naast Wooncompas.

De bankvestiging aan het Sint Jorisplein sluit op 6 november om 17.00 uur haar deuren. De geldautomaten zullen nog tot en met vrijdag 30 oktober te gebruiken zijn. Op de nieuwe locatie zullen geen automaten meer zijn.
Paul Mallee, directeur Particulieren van Rabobank IJsselmonde-Drechtsteden, licht toe: “Deze wijziging is nodig omdat steeds meer klanten hun bankzaken online regelen. Het bezoek aan een vestiging is daardoor afgenomen. Daarnaast maken de geldautomaten van de Rabobank, en die van de andere banken, plaats voor de geldautomaten van Geldmaat. Om die redenen gaan wij verhuizen naar een kleiner pand. Ondanks deze gewijzigde dienstverlening blijven we er voor onze klanten, alleen op een andere manier”.
De entree van de Rabobank (Koningsplein 50) komt links van de ingang van het kantoor van Wooncompas. Men zal er voor dagelijkse bankzaken terecht kunnen op maandag van 13.00 tot 17.00 uur en dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Op woensdag zal het kantoor gesloten zijn.
Voor de plekken van de geldautomaten wordt verwezen naar: www.locatiewijzer.geldmaat.nl.