Keppie en Vlinder willen vrolijkheid blijven brengen

Keppie & Vlinder vanuit de huiskamer

RIDDERKERK - De Ridderkerkse clowns Keppie en Vlinder gaan weer online. Net als tijdens de vorige lockdown wil het duo met KeppieVlinderTV vertier naar de huiskamers brengen. Op zondag 25 oktober zullen ze hiervoor weer uitpakken met een verrassend programma.

Keppie en Vlinder, de clownsversie van het echtpaar Ed en Wendy van der Velden, zetten gewoonlijk hun clownsneuzen op voor optredens voor de stichtingen Opkikker en Hoogvliegers. Ze brengen dan wat vrolijkheid voor ernstig zieke kinderen en hun gezinnen. Toen de interactie met dit bijzondere publiek in maart niet meer mogelijk bleek, besloten ze zich op een breder publiek te richten met KeppieVlinderTV. Vier keer brachten ze zo een liveshow, die goed viel bij de kijkende kinderen en hun ouders.

Veel plannetjes
Nu er weer veel op slot zit hebben Keppie en Vlinder besloten om de draad van hun online strapatsen weer op te pakken. “We gaan er weer live een halfuurtje een feestje van maken. We hebben lekker veel plannetjes en gaan er weer een spektakel van maken” belooft het duo. Ze verwachten dit najaar weer meerdere afleveringen te kunnen maken.
Keppie en Vlinder beginnen zondag hun optreden om 10.30 uur. Gratis kijken kan via: www.facebook.com/keppievlinder. Op deze Facebookpagina kunnen ook de eerdere afleveringen van KeppieVlinderTV teruggekeken worden naast filmpjes die gemaakt zijn tijdens Opkikkerdagen en verrassingsbezoeken van het duo. Volgens de richtlijnen van de Clownologen Keppie en Vlinder mag dit rode-neuzen-virus massaal verspreid worden.