Deniz Sengul biedt goede tweedehands spullen aan

Eersteklas met tweedehands

RIDDERKERK - Met BOOMERANG Items heeft Deniz Sengul zich professioneel toegelegd op de verkoop van goede tweedehands spullen. “First class, second hand” is niet voor niets het motto van het bedrijf dat ze hiervoor heeft opgezet in Ridderkerk.

“Bijna alles wat ik aanbied verkoop ik in consignatie. Zelf koop ik niets in met uitzondering van bijzondere items die ik gevonden heb op rommelmarkten. Daar heb ik een goed oog voor, maar zulke markten zijn er helaas al maanden niet meer” vertelt de jonge onderneemster.
De basis voor BOOMERANG legde Deniz met het verkopen van leuke gebruikte spullen van vrienden via sociale media. Dit nam zo’n hoge vlucht dat ze er serieus haar werk van wilde maken. “Echt mooie spullen geven mensen liever niet zomaar weg aan een kringloopwinkel. Maar lang niet iedereen heeft zin om het dan maar op Marktplaats of Ebay te zetten. De verkopende rol neem ik op me met een goede webwinkel en door met BOOMERANG mee te doen aan virtuele marktplaatsen. Ook kan ik artikelen met mooie foto’s onder de aandacht brengen op Instagram en Facebook. Ik zal er echt alles aan doen om het kwijt te raken voor de afgesproken prijs” vertelt Deniz enthousiast.
Een grote ruimte voor de opslag en decors voor het fotograferen van de items is betrokken aan de Gieterijstraat in Ridderkerk. Uitsluitend op afspraak kunnen belangstellenden er artikelen bekijken en/of afhalen: “Het is geen showroom. Ik kan hier voor de aanbieders de spullen opslaan. Meubels, een kast of andere interieurartikelen die overbodig zijn wil men graag direct uit huis hebben. Die mogelijkheid bied ik.”
De onderneemster is kritisch op wat voor BOOMERANG in aanmerking komt. Wanneer ze iets weinig kansen toedicht zal ze dat altijd eerlijk zeggen. “Aan wat compleet versleten of kapot is begin ik sowieso niet. Maar mijn streven is wel om praktisch niets weg te gooien. Kleding met gaten kan ik bijvoorbeeld brengen naar een praktijkschool. Daar kan ook kleding naar toe die toch verkoopbaar blijkt. Maar dat is aan de eigenaren. Ze kunnen het ook terugnemen” aldus Deniz.
De webwinkel van BOOMERANG Items is goedgekeurd door de Stichting WebwinkelKeur. Dit betekent dat er veilig online ‘geshopt’ kan worden. Voor meer informatie en het actuele aanbod: www.boomerangitems.com. Voor contact kan men via de site chatten. Daarnaast kan men appen of bellen naar 06 141 821 24 of mailen naar: info@
boomerangitems.com.