Cadeaukaarten Vega Favorieten voor een ander

RIDDERKERK - Mensen die het minder hebben helpen met de Vega Favorieten-cadeaukaart van de Postcode Loterij. Dat is wat de Ridderkerkse Jacqueline al een paar jaar doet. Ze verzamelt deze kaarten om steeds voor € 12,50 inkopen te doen voor gezinnen die het minder getroffen hebben.

“Veel mensen gooien deze cadeaukaarten ongebruikt weg. En het kost niks om er iets goed mee te doen voor anderen” aldus Jacqueline, die ook nu weer op Facebook een oproep heeft gedaan om de maaltijdkaarten door te geven. Met de Vega Favorieten-actie van de Postcode Loterij ontvangen de deelnemers cadeaukaarten t.w.v. € 12,50. Men kan met dit bedrag een vegetarische maaltijd kopen bij Albert Heijn. De vegakaarten worden naar de loterijdeelnemers gestuurd tussen 27 oktober en 6 november. Voor gebruik moeten ze geactiveerd zijn voor 15 november. “Dat is het enige wat de mensen hoeven te doen als ze een cadeaukaart willen doorgeven” aldus Jacqueline. Ook kaarten met nog een restantbedrag kunnen voor deze actie ingeleverd worden bij de servicebalies van Albert Heijn Dillenburgplein en Albert Heijn Ridderhof.