Wiekert Dam is te gast in "Praten met een Ridderkerker"

Praten met Wiekert Dam

RIDDERKERK - Het radioprogramma ‘Praten met een Ridderkerker’ van Radio Ridderkerk is ook deze winter weer te beluisteren. Zolang de corona regels het toelaten vanzelfsprekend.

Ook in de nieuwe serie van het programma worden weer Ridderkerkers aan de tand gevoeld over zijn of haar leven en betrokkenheid met Ridderkerk, waarbij doorgaans mooie en herkenbare anekdotes naar voren komen.
Te gast in de aflevering op zondag 8 november is dan Wiekert Dam. Hij heeft zich opgeworpen voor het behoud van voormalige boerenwoningen aan de Molensteeg. Daarnaast kan hij veel vertellen over etiquette en het Huys Ten Donck, waar hij als vrijwilliger actief is voor de zorg van het interieur. Presentator Aad Hoogendijk zal met hem in de studio het gesprek aangaan. “Praten met een Ridderkerker” is zondagmiddag te beluisteren vanaf 13.00 uur.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te ontvangen via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, etherfrequentie 105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl.