Bertina van Dijk-Rikkers van de Metronoom en Rob Leeuwenburgh van Rotary Club Ridderkerk met de 'veilinghamer'

Rotary veiling voor de Metronoom van start

RIDDERKERK - Rotary Club Ridderkerk organiseert een corona-proof veiling voor het goede doel: Ontwikkelcentrum Metronoom, een dagcentrum in Slikkerveer voor kinderen met een beperking of een ernstige ontwikkelingsachterstand, waarvoor de Ridderkerkse Rotarians al eerdere acties voerden.

Voor de veiling hebben de Rotaryleden veel leuke en mooie items verzameld. Het aanbod varieert van eiken wandplanken tot aan zonnepanelen inclusief vakkundige installatie. Iedereen kan de aanbiedingen voor de veiling op de veilingwebsite bekijken en een bod uitbrengen.

Speelmaterialen nodig
De Rotary hoopt met de opbrengst de Metronoom in Slikkerveer aan nieuw speelmateriaal te helpen. Het dagcentrum heeft maar een beperkt budget, maar er is dringend behoefte aan nieuwe speelmaterialen en fietsjes die speciaal op deze kinderen zijn afgestemd.

De online veiling is vanaf donderdag 5 november geopend. U bent van harte welkom om een kijkje te nemen en mee te bieden op www.rotaryridderkerkveiling.nl

Doe dat snel, want de veiling sluit op 7 december om 20.00 uur.