In januari beginnen de danslessen voor peuters en kleuters

Peuter- en kleuterdans bij Muziekschool Ridderkerk

RIDDERKERK - Muziekschool Ridderkerk biedt vanaf 6 januari 2021 ook Peuterdans en Kleuterdans aan in Het Plein, aan het Koningsplein 3. Iedere woensdag geeft dansdocente Emma de Bruin van 11.15-12.00 uur les aan peuters en van 13.15-14.00 uur aan kleuters. De cursussen kosten € 118 voor 25 lessen.

Dansdocente voor de ukkies is Emma de Bruin. Als kind volgde Emma al theater- en dansles bij ToBe. Ze begon met musicallessen en stroomde door naar de Productie waar ze een aantal jaren in voorstellingen speelde. Hier heeft ze haar enthousiasme, plezier en liefde voor dans verder ontwikkeld. Na de middelbare school ronde ze eerst de MBO Dansopleiding in Goes af en daarna studeerde ze in 2020 af als danser, docent en maker aan Codarts Rotterdam, richting Dance in Education. Naast het vele lesgeven heeft ze ook ervaring in het creëren van choreografieën en het optreden als danser.

Gratis proeflessen
Ouders die niet zeker weten of dansen iets voor hun kleine is, kunnen hun peuter of kleuter opgeven voor een gratis proefles. Deze proeflessen zijn op 2, 9 en 16 december. Aanmelden kan via de proeflesbutton bij de cursus op de website. Op de site kan men ook inschrijven: www.muziekschoolridderkerk.nl.