Het team van Delta staat te springen om kinderen te kunnen verrassen

Delta Makelaars en Present helpen Sint

RIDDERKERK/BARENDRECHT - Ieder jaar weer komen er meer kinderen bij die geen pakjes kunnen openen op pakjesavond. Geen gebonk op het raam, geen jute zak voor de deur en geen blije, gillende kinderen die al weken uitkijken naar deze avond. Voor vele van ons is het bijna vanzelfsprekend geworden dat er wordt gestrooid met cadeautjes op pakjesavond. Delta NVM Makelaars wil helpen, maar heeft daarvoor ook uw hulp nodig.

In samenwerking met Stichting Present Ridderkerk heeft het team van Delta NVM Makelaars al meerdere malen in de afgelopen jaren geholpen bij mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Door Covid-19 liep het dit jaar allemaal anders en moesten er keuzes worden gemaakt. Echter blijft het team niet bij de pakken neerzitten en komen zij met een Sintactie!
Samen met Stichting Present zijn er nu al meer dan 100 kinderen tussen de 1 en de 17 jaar in de omgeving gevonden waarbij pakjesavond op een fiasco dreigt uit te lopen. Helpt u mee om deze kinderen de avond van hun leven te geven?

Wat te doen?
Heeft u goed speelgoed waar bijna niet mee is gespeeld? Speelgoed dat misschien nog in de doos zit, maar waar uw kinderen totaal niet naar omkijken? Vanaf 19 november is het mogelijk dit speelgoed in te leveren op 1 van de kantoren van Delta NVM Makelaars. Het team van Delta NVM Makelaars zal het speelgoed inpakken en persoonlijk voor zorgen dat het bij de juiste kinderen terecht komt. Uiteraard mag het ook nieuw speelgoed zijn, leef u uit!
Natuurlijk is het super als u wat hebt in te leveren. Daarvoor willen Delta en Present iedereen ook graag bedanken. In samenwerking met Bakkerij Voordijk ontvangt u daarom bij inlevering van de cadeaus wat lekkers om weer mee terug naar huis te nemen. De cadeaus kunt u inleveren tot en met 1 december op één van de onderstaande adressen:
Delta NVM Makelaars, Verlengde Kerkweg 1, Ridderkerk - Iedere werkdag open tussen 08.30 uur en 17.30 uur.
Delta NVM Makelaars, Achterom 60, Barendrecht – Iedere werkdag open tussen 08.45 uur en 17.30 uur.
In de hal van de kantoren staan er jute zakken waar men de cadeaus zelf in mag doen. Zo kun men met deze inzameling coronaproof al het speelgoed in ontvangst nemen. Overbodig om te stellen dat het zeker een goede bestemming zal krijgen!