Een KOEshi-box met zes verschillende smaken

Zoet + hartig met Koeshi

RIDDERKERK - We doen het allemaal weleens: eten bestellen en thuis laten bezorgen. Van pizza, patat en sushi tot volledige maaltijd. Sinds vorige week is er aan dat lijstje van mogelijkheden een bijzondere nieuwe optie toegevoegd, namelijk KOEshi. Een smakelijke combinatie van pannenkoeken en sushi.

“Het idee is al een tijdje geleden ontstaan. Want als mensen bij ons een pannenkoek bestellen dan moeten ze een keuze maken. ‘Neem ik een hartige of een zoete pannenkoek?’ We horen vaak dat onze gasten eigenlijk alles wel willen proeven! Logisch, want een pannenkoek kun je op zo veel verschillende manieren eten. Met KOEshi hebben we hiervoor dé oplossing gevonden,” vertelt Ewout Mampaey van pannenkoekenrestaurant de Pannenkoe.
KOEshi’s zijn eigenlijk kleine rolletjes pannenkoek met een variatie van zoete- en hartige toppings. Omdat een box met KOEshi bestaat uit 36 stuks, is dit voor twee volwassen personen ruim voldoende als een maaltijd. Standaard wordt de box geserveerd met zes verschillende smaken die luisteren naar klinkende namen als TomKOEshe (met banketbakkersroom, witte chocolade, tompoessaus), ParMOOEEham (met parmaham, pestomayonaise, sla, Parmezaanse kaas) en de Zeekoe (met gerookte zalm, roomkaas, sla, honingmosterdsaus). KOEshi is niet alleen nieuw in Ridderkerk, maar is ook verkrijgbaar bij de andere Pannenkoe-vestigingen.
Bestellen van een KOEshi-box nu te bestellen kan via: www.pannenkoe.nl. Zowel thuisbezorging als afhalen is mogelijk.